MARKETING – PROMIDŽBA I SRODNI DOGAĐAJI

Budući da su osnivači razdoblje prije Capitol Festivala proveli u svijetu show businessa, poznati su po tome da mogu brzo osmisliti i realizirati različite promidžbene akcije kao i organizirati posebne događaje. U razdoblju od 1994.godine do danas Capitol Festival bio je angažiran na nekoliko takvih poslova. Među ostalim realizirano je slijedeće:

  • otvaranje SOS-dječjeg sela u Ladimirevcima 1994 godine;

  • vođenje promidžbe pri uvođenju japanske auto tvrtke “Subaru“ na hrvatsko tržište;

  • organizacija dvaju relija 2.kategorije u Zagrebu pod pokroviteljstvom “Subarua“;

  • organizacija šestodnevnog povratka „Dona“ sokova tvrtke Klariko voće na Zagrebačkom velesajmu;

  • organizacija i realizacija nekoliko aukcija slika za Hrvatski kajak i kanu savez;

  • promidžba, kampanja i svečano otvorenje prodajno-servisnog centra “Citroën“ u Zagrebu;

  • svečano otvorenje “Blue boxa“; novouređenog prodajno-servisnog centra “Peugeot“ u Zagrebu, Jankomir, Kovinska 4;

  • organizacija velike vatrogasne vježbe u vojarni Lučko na kojoj je pokazana najnovija i najefikasnija njemačka vatrogasna oprema, kao moguće rješenje za gašenje vatrenih stihija na Jadranu;

  • izvršna produkcija i organizacija nastupa i prezentacija dvadesetak vodećih hrvatskih tvrtki na gospodarskom sajmu “Expo-klik“ u Albaniji, u Tirani 2000.godine;

  • Capitol Festival i koncertna dvorana “Vatroslav Lisinski“ suizdavači su kao i promotori glazbenog projekta “New Europe Orchestra“ i začetnika instrumentalnog ambijentalnog pop-a, a nosači zvuka nose naslove: “Dancing on the Squere“, “Lovebringer“ i filmska glazba “Bachelor Deathwish“;

  • suorganizacija aukcije slika održane za potporu obrane hrvatskih generala u Hagu: Gotovine, Markača i Čermaka u hotelu  The Westin Zagreb;

  • suorganizacija sajma „MYKO-EXPO 2011.“ u hotelu Holiday – Zagreb u rujnu 2011. suorganizacija na „6. međunarodnoj konferenciji o zdravlju iz ljekovitih gljiva“ održanoj u hotelu Antunović Zagreb u rujnu 2011.